Videó: A Tesla Model 3 már magától lefékez a piros lámpánál
Az amerikai gyártó folyamatosan fejleszti a szoftverét, melynek köszönhetően szépen lassan egyre közelebb kerülünk a valódi önvezetéshez.
Az amerikai gyártó folyamatosan fejleszti a szoftverét, melynek köszönhetően szépen lassan egyre közelebb kerülünk a valódi önvezetéshez.
Alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg ezzel a 22 éves fullextrás német luxusautóval.
A Daimler hivatalosan is bejelentette, hogy 2020-ban leleplezi flagship kategóriás luxusautójának új generációját.
Stuttgartban egy az S-osztályban lévő V12-es csúcsmotornál is sokkal komolyabb erőforrást terveztek.
A világon évente gyártott 80 millió kocsi alig több mint 2 százalékát adják a tisztán elektromos autók, mégis egyre inkább csak róluk szól az iparág. Összeszedtük az év legjobban várt újdonságait, és a listán alig maradt hely a hagyományos motorú kocsiknak.
A legfrissebb kémfotók alapján készített képek alapján ígéretesnek tűnik a stuttgartiak új csúcsmodellje.
A V12-es erőforrású luxusautó egyesen a 90-es évekbe repíti majd vissza új tulajdonosát.
Egy hónap múlva iktatják be az új japán uralkodót, aki a jeles eseményen egy abszolút egyedi kocsiban fog megérkezni.
Nagy teljesítményű töltővel akár 20 perc alatt 80 százalékosra tölthető az EQS lemerült akkumulátora.
Ebben a kisbuszban még az S osztályénál is nagyobb luxus és kényelem fogadja az utasokat.
Ennek a közel 30 éves Mercedes-Benznek mind a mai napig komoly tekintélye van. És most bárki megveheti az arab előéletű, patika állapotú járgányt.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan néz majd ki a 2020-ban bemutatkozó új zászlóshajó modell.
A régivágású benzinpusztító erőforrás napjai meg vannak számlálva, már nem sokáig érhető el a csillagos márka kínálatában.
Körbefotóztuk a spanyol király luxusautóját, mely abszolút egyedi azonosítóval közlekedik a forgalomban.
A stuttgartiak új zászlóshajó modelljének műszerfalán egy a 12,9 colos Apple iPad Pro tableténél is nagyobb érintőképernyő található.
A bajor luxusautó orrán minden korábbinál nagyobb méretű, abszolút márkahű hűtőrács kapott helyet.
Ebben a dobozos járgányban sokkal nagyobb kényelemben lehet utazni, mint egy S-osztályos luxuslimuzinban.
A gyártó szerint a különleges ajtómegoldásnak köszönhetően minden korábbinál könnyebb az autóba történő be- és kiszállás.
Vázoljuk, hogy a csillagos német prémiummárka hogyan oldotta meg az önvezető autók és a járókelők közötti gesztusnyelvet.
A luxusautót a producer vagyonkezeléssel foglalkozó cége, az AV Investments Kft. lízingeli a 24.hu információi szerint.